*علمی*خبری*سرگرمی*

سرگرمی و علمی و اخبار

*علمی*خبری*سرگرمی*

سرگرمی و علمی و اخبار

با سلام خدمت بازدید کنندگان عزیزم ...
امیدوارم از مطالبی که در این وبلاگ هست خوشتون بیاد .
من اخبار مهم و مطالب علمی و سرگرمی توی این وبلاگ گذاشتم .
خوش بگذره !!!

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

ترین های جهان

چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۵۳ ب.ظ

به به حالشو ببر .....................

قویترین موجود جهان

عکس :  با قویترین موجود جهان آشنا بشید

این سوسک در مقایسه با یک فیل ، موجود کوچکی به نظر می رسد
اما نباید قدرت آن را دست کم گرفت . این سوسک که قویترین موجود جهان لقب گرفته می تواند 850 برابر وزن خود را تحمل کند .
اگر انسان چنین توانی داشت قادر بود باری به وزن 59 تن را بلند کند
منبع : persianv.com

سریعترین موجود جهان

چیتا

سریعترین جانوری که بر روی زمین حرکت می کند از خانواده گربه سانان است. " چیتا" یک گربه سان تقریبا کشیده و لاغر است که در نگاه اول آنچنان سریع به نظر نمی رسد. این شکارچی قهار عمدتا در استپ های آفریقا زندگی می کند. این جانور می تواند مسافتی در حدود 460 متر را با سرعتی بین 112 تا 120 کیلومتر در ساعت طی کند. رسیدن از سرعت 0 تا 103 کیلومتر بر ساعت برای این جانور تنها 3 ثانیه طول خواهد کشید. البته باید توجه کرد که این جانور به مانند سایر گربه سانان توانایی بالا رفتن از درخت را ندارد.

منبع : tebyan.net

بزرگترین موجود جهان

بزرگترین درخت دنیا ، درخت سکویای غول آسای کالیفرنیا است. این درخت در پارک ملی سکویا در شرق کالیفرنیا وجود دارد. این درخت همچنین بزرگترین موجود زنده جهان نیز هست!
بلندی این درخت حدود ۸۳ متر و اندازه محیط آن حدود ۳۱ متر است و حدود ۲۵۰۰ تن چوب دارد. گفته می شود این درخت تقریبا چهار هزار سال عمر کرده است

منبع : enekas.info

سمی ترین موجود جهان

قورباغه سمی طلایی: در کلمبیا یافت می شود. این قورباغه 1.5 اینچی کوچک ، سمی ترین موجود زنده شناخته شده است.سم آن روی پوستش قرار دارد و هر چیزی که آن را بخورد، فوراً از پا درمیآید. هر کدام از این قورباغه یک میلیگرم سم روی پوست خود دارد که برای کشتن 10000 موش و یا 10 تا20 انسان کافیست.

قورباغه سمی طلایی

منبع : tebyan.net

ترسناک ترین موجود جهان 

آنچه در زیر می‌بینید دهان یک هیولای فرازمینی نیست، بلکه متعلق به یکی از آرام‌ترین و بی‌خطرترین موجودات زمین است.

دهان لاک پشت

لاک پشت پوست چرمی، یکی از بزرگ‌ترین خزندگان روی زمین و از گونه‌های در معرض انقراض جانوران است؛ این لاک پشت که در دریا زندگی می‌کند دارای یکی از عجیب‌ترین دهان‌های دنیا با ظاهری وحشتناک است؛ البته آنچه که در دهان این لاک‌پشت دریایی مشاهده می‌شود دندان نیست بلکه عضوی است که جانور از آن برای نگه داشتن غذا در دستگاه گوارش استفاده می‌کند. 

لاک پشت

این لاک‌پشت غول پیکر برای تأمین غذای مورد نیاز خود باید هر روز معادل ۷۰ درصد از وزنش را غذا بخورد؛ از این رو تمام روز در دریا مشغول شنا و خوردن است و از آنجایی که تشخیص کیسه‌های پلاستیکی و زباله‌های شفاف از عروس دریایی برای این حیوان مشکل است خوردن این مواد زائد جانور را در معرض انقراض زودتر قرار می‌دهد.

دهان لاک پشت

لاک پشت


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۸
علیرضا خدابخشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی