*علمی*خبری*سرگرمی*

سرگرمی و علمی و اخبار

*علمی*خبری*سرگرمی*

سرگرمی و علمی و اخبار

با سلام خدمت بازدید کنندگان عزیزم ...
امیدوارم از مطالبی که در این وبلاگ هست خوشتون بیاد .
من اخبار مهم و مطالب علمی و سرگرمی توی این وبلاگ گذاشتم .
خوش بگذره !!!

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

بخند

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۰۸ ب.ظ

گاج منتشرکرد:

اولی ها، دومی ها، سومی ها، کنکوری ها...

خــــــاک تو سرتــون با این وضع درس خوندنتون !!!


××××××××××××××××××××××××××××××××××



یه آبادانی تو هواپیما نشسته بوده میبینه همه دورو وریاش باکلاسن. یکی لپ تاب داره یکی پی اس پی یکی ام پی 4 میگه خدا چیکار کنم کم نیارم. یهو یه فکری به ذهنش میرسه.
یه تیکه کاغذ از لبه جیبش میذاره بیرون که پیدا باشه.مهماندار رد میشه میکه آقا کاغذتون داره میوفته بعد آبادانیه خیلی خونسرد یه نکاه به جیبش میندازه میگه : إ کی فکس اومد ...

××××××××××××××××××××××××××××××××××


طرف رفت پیش دکتر گفت : آقای دکتر ، من چند وقته گ.و.ز.م نه صدا داره نه بو
نمیدونم چرا !!!
دکتره میگه : خوب عزیزم یه گ.و.ز بده ببینم ...
طرف میگ.و.زه بعد دکتره میاد میشینه شروع میکنه به نوشتن ...
یارو میگه : آقای دکتر مشخص شد چی بود ؟!
دکتره میگه : بله یه سمعک برای گوشت نوشتم ... یه قطره هم برای بینیت ...
بیرون رفتی در رو هم باز بزار که خفه شدیم !!!


××××××××××××××××××××××××××××××××××


خونمون مهمون اومد ...

وقتی در رو بازکردم دخترشون قدش حدودیک و نود بود

وقتی کفشش رو درآورد یک و هفتاد وپنج شد ،

اومد توی خونه گل سرش رو برداشت شدیک و پنجاه

نگرانم کم کم محو بشه !!!


××××××××××××××××××××××××××××××××××


فیزیک خیلی آسونتر میشد، اگه به جای سیب، خود درخت رو نیوتن افتاده بود...!!!


××××××××××××××××××××××××××××××××××


یه روز یکی از معلم هامون خواست از شغل معلمی تعریف کنه گفت :
شغل ما شغل انبیاست...

منم بهش گفتم : آقا ولی با اجازتون انبیا اکثرا چوپان بودن ..

اونم گفت : منم دارم همین کارو میکنم گـــوسفند


××××××××××××××××××××××××××××××××××


یه بنده خدایی تو فیسبوک راجب باد شدید تهران پست گذاشته
حالا نظرات و کامنت های بچه ها :
مینا : از باعث و بانیش تشکر میکنم .خونه ی ما از غرب تهران داره میره تجریش
نریمان : آقا یه ساپورت آبی باد آورده خونمون ... صاحبش راضی باشه لطفا
مجتبی : از تن تاک استفاده کنید ... من به شما تن تاک رو پیشنهاد میکنم
شیرین : این ایام مبارک رو به تمام تعمیر کنندگان ماهواره تبریک میگم
احمد : آغا اگه کسی شورت با گلای قرمز و آبی پیدا کرد مال منه ...
گذاشتم خشک بشه باد بردش


××××××××××××××××××××××××××××××××××


آیا فواید گوز را میدانستید؟
1- رفع خستگی
2- رفع دل درد
3- سفیدی چهره
4- بهبودی بیماری‌های گوارشی
5- ایجاد رعب و وحشت در شب
6- ایجاد خشنودی دوستان
7- ایجاد تنوع در بوی محیط
8- از بین بردن یکنواختی در زندگی
9- تست حس بویایی اطرافیان
10- ایجاد فضای آزادی و دموکراسی ...


×××××××××××××××××××××××××××××××××


خوشتون اومد ...

اگه آره نظر بده دیگه ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۵
علیرضا خدابخشی

نظرات  (۱)

۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۸:۱۵ مَردی به رنگ زمستان
:)

سلام ...
دست درد نکنه ، این ساعات کلافه بودم حداقل یه لبخند به لبمون نشوندی ...
مرسی
:)
پاسخ:

خواهش می کنم 

قابلی نداشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی