*علمی*خبری*سرگرمی*

سرگرمی و علمی و اخبار

*علمی*خبری*سرگرمی*

سرگرمی و علمی و اخبار

با سلام خدمت بازدید کنندگان عزیزم ...
امیدوارم از مطالبی که در این وبلاگ هست خوشتون بیاد .
من اخبار مهم و مطالب علمی و سرگرمی توی این وبلاگ گذاشتم .
خوش بگذره !!!

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

ماه های تولد و شخصیت افراد

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۰۱ ب.ظ


فروردین

مشخصات کلی متولدین فروردین‌ماه

پرجنب و جوش، فعّال، عجول، رک و بی‌پرو، زود عکس‌العمل نشان می‌دهد، لایق و کاردان، عاشق قدرت بی‌صبر و طاقت، قادر است مدّتها تنها باشد، اهل امر و نهی، طرّاح، اهل هیجان، حادثه‌جو، پرتوقّع، ریاست مآب، با اعتماد به نفس، سازنده، به گذشته فکر نمی‌کند، جوانتر از سنش، شایسته، ماجراجو، روشنفکر،دقیق، اشتباه خود را نمی‌پذیرد، با مدیریّت عالی، متنفّر از مداخله دیگران، فعّال و جنجالی، با شهامت، بامطالعه، هوشیار و زرنگ، صاحب عقیده، مبتکر، مقتدر، اهل بخشش، اهل تنوّع، با حس مسئولیّت، پرانرژی، اهل کشمکش و ستیز، سالم و پرقدرت، خودخواه، گاهی یاغی، بی‌ریا، گاهی خشک و یک دنده، مخالف دوز و کلک، در باطن ضعیف‌تر از ظاهر است، مددکار، گاهی غیر واقعی و غیر منطقی، هوشمند.

فروردین‌ماه: متولدین مرد

رک و راست، عاشق پیشه، حسود، پرتوقع و ریاست طلب، هرگز به گذشته فکر نمی‌کند، رفتار و قیافه‌اش جوانتر از سنش به‌نظر می‌رسد، از زن خجول، ملالت آور و منفی باف بیزار است.

فروردین‌ماه: متولدین زن

او بیش از هر زن دیگری در دنیا می‌تواند بدون مرد زندگی کند. دارای قابلیت‌های زیادی است بطوریکه تقریباً از عهده‌ی انجام هر کاری از فروشندگی تا نخست‌وزیری برمی‌آید. خوش‌بین است و خواهان داشتن کاری در خارج از منزل می‌باشد. عصبانیت‌هایش ظاهری و مهربانیش عمیق و واقعی می‌باشد.

اردیبهشت

مشخصات کلی متولدین اردیبهشت‌ماه

خیلی قانع، صبور و آرام، پرتحمّل، عاشق مالکیّت، حسود، متعصّب، اهل اعتدال، بامحبّت، خیلی قوی وسالم، عاشق عطر و بوی طبیعی، از تجارب گذشته الهام می‌گیرد، واقعاْ وفادار ، مخالف افراط، ‎‎‎با سلیقه خوشگل‌پسند، پول‌دوست، همیشه راضی، مصمّم، پرکار، سخاوتمند، مؤقّر و سنگین، فقط در مقابل حرف آرام رام می‌شود، اهل مادیّات، دنبال زندگی شیرین، مادّی‌گرا و سودجو، به‌هر کاری صورت واقعی می‌دهد، مخالف خشونت، با ثبات و پایدار، عاشق صلح و آرامش، صادق، مال جمع کن، اهل هنر، مخالف درگیری، اگر عصبانی شود طوفان بپا می‌کند، مستعد کشاورزی، هرکاری را به پایان می‌رساند، رئیس فعّال و لایق، با همهکنار می آید، خود سر، نجیب، عاشق خانه و خانواده، عاشق طبیعت، عاشق رفتار ملایم، کمک رسان، دارای قلبی بزرگ، با صف، مسلّط به نفس، دارای عزّت نفس، عاشق گل و زیبائی، بی تفاوت نسبت به دشمنان ،میانه رو، رفیق و دوست بسیار شیرین،شیک پوش، علاقه‌مند به موسیقی، قدر شناس، مخالف عجله، دارای تحمّل زیاد، محتاط و مخالف اعتراض و انتقاد .

اردیبهشت‌ماه: متولدین مرد

دیر ناراحت می‌شود اما اگر ناراحت شود دنیا را به‌هم میریزد. زن شوخ، سیاستمدار، مطیع و خانه‌دار را به حد پرستش دوست دارد. آرام، اهل عمل، حساس، محتاط است ولی اصلا رویائی نیست. زود رنج و بد خشم استاما هرگز از خانه‌اش قهر نمی‌کند. دست و دلباز اما حسابگر است و علاقه‌مند است پسر داشته باشد.

اردیبهشت‌ماه: متولدین زن

طبیعت را دوست دارد. مادری سخت‌گیر، همسری فدکار و کمک دهنده، عاشق موسیقی و ساز و آواز است. ازبسیاری جهات نمک رندگی محسوب می‌شود. دغلباز و ناپک و اهل فلسفه بافی نیست. در عشق بی‌پرواست. در شیک‌پوشی طرفدار سادگی است، مخالف شتابزدگی است و یک رگ لجبازی دارد .

خرداد

مشخصات کلی متولدین خردادماه

اهل تنّوع، واقعاْ باهوش، سریع‌الانتقال، متلّون‌المزاج، غیر پایدار، عاشق کارهای فکری، کنجکاو، پرانرژی دارای شخصیّت دوتایی، بی‌ثبات، دمدمی مزاج، هرگز کار را تمام نمی‌کند، عاشق مسافرت، معاشرتی، سر به هو، زرنگ، قابل تطبیق با هر محیط، پی به اسرار می‌برد ، نا آرام، در جستجوی مطالب جدید، واقعاْ باسلیقه، ماهر، دارای قدرت فکری زیاد ، آدم شناس، عاشق برنامه‌های کوتاه‌مدت، منطقی، عاشق حرکت، متنفّر از تقلّب، عاشق کامپیوتر، از کار طولانی خسته می‌شود، عاشق شطرنج، زود جوش، در یک‌جا بند نمی‌شود، نرم و غیرمستقیم حرف می‌زند، قابل انعطاف، عاشق مطالعه، عاشق جمع مردم ، رنگارنگ، دارای قوّه تخیّل زیاد، خوش سر و زبان، ماجراجو و بی ثبات، شیک پوش ، غیر حسود، گاهی شاد و گاهی غمگین، گاهی پر حرف و گاهی خاموش، نکته سنج، اهل هنر، خواهان وفاداری، کم حرف، آب زیر کاه، اهل معاشرت، رویائی، بی قرار، اصلاْ رویش حساب نکنید، میل ندارد کسی از کارش سر در بیارد، با انصاف، بدقول، اهل زخم زبان، گاهی لجباز، عاشق غذاهای تند .

خردادماه: متولدین مرد

با ذوق، هنر دوست، غیر حسود و کمی بدقول، برای فرزندان پدری نرم و مهربان، در زناشوئی و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجرا، خوش صحبت است، علاقه دارد که مرموز جلوه کند، گاهی اهل زخم زبان، کنایه و آزار است. از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه‌اش بیزار است.

خردادماه: متولدین زن

زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بالا، خوش سر و زبان و با سلیقه، ماجرا دوست و بی‌ثبات، خیلی بیش از اینکه طالب عصبانیت شما باشد به شفقت شما نیاز دارد. عاشق تغییر و تحول است. مادری است شاد و خندان و بچه‌هایش مانند خودش خود مختارند و روی پای خود می‌ایستند .

تیر

مشخصات کلی متولدین تیرماه

خیلی حسّاس، سریع الانتقال، رویایی، عاشق خانه و خانواده، منزوی، عاشق مهتاب، عاشق فرزند، علاقه مند به کشاورزی، گاهی آرام و گاهی طوفانی، خجالتی، بسیار با سلیقه و شیک پوش، پشتیبان اقوام، دارای قویترین احساسات، بهترین آشپز، علاقه زیاد به گل، دارای حس پدرانه یا مادرانه، با وف، رفیق باز، صرفه جو و اقتصادی، محتاج به کمک دیگران، پر محبّت، مطیع همسر، تا حدودی خسیس، متنفّر از انتقاد، با هوش، اهل قهر و آشتی، در آشتی پیشقدم نمی شود، همسری با وف، غمگین در روزهای ابری، گاهی خوب و گاهی بد، خیالاتی، عاشق عتیقه و اشیاء کهنه، اهل تدارک و آذوقه، مادیّگرا و پول پرست ، رک گو، خودخواه ومغرور، تا حدودی سطحی نگر، صبور و آرام، حافظ اسرار، علاقه زیاد به مادر، عاشق تعریف و تمجید، مهمان نواز عالی .خیلی ظریف، شکیب، صمیمی، محافظه کار، اهل ریسک نیست، میهن پرست، انتقامجو، وسواسی، رئوف و مهربان .

تیرماه: متولدین مرد

اخمو، بچه مسلک، تودار، همبازی بچه‌ها، کمی بخیل و پول دوست، او بدون شک استاد است و می‌تواند طولانی‌ترین مطالب را در کوتاهترین جملات بیان کند. حواسش هرگز پرت نمی‌شود و از پرچانگی بیزار است. اگر قلبش جریحه دار شود فورا به لک خویش فرو می‌رود. هیچ مردی به اندازه او زنش را دوست ندارد.

تیرماه: متولدین زن

با وفا، نجیب، گاهی اوقات خسیس، در آشپزی قابل، در شب‌های مهتابی عاشق، در دوران مادری یک زن کم‌نظیر، از انتقاد نفرت دارد، اگر مورد تمسخر قرار گیرد به شدت آزرده خاطر می‌گردد و تاب تحمل طرد شدن را ندارد. صبر و از خودگذشتگی او برای کسانیکه دوستشان دارد حد و مرزی ندارد .

مرداد

مشخصات کلی متولدین مردادماه

پرمحبّت، متنفّر از دروغ، واقعاْ قدرتمند، ثابت قدم، عاشق شهرت، بسیار مغرور، سر حال و بشّاش، خودخواه و جاه طلب، بد پیله، خود بزرگ بین، مقتدر، مؤدّب، فعّال و کوشا، با ثبات و پایدار، قوی و با اراده، اهل معنویّات، خود نم، عاشق تعریف و تمجید، با جرأت و شهامت، رهبر و فرمانرو، زود گول می خورد، پر انرژی، بلند نظر، صدّیق و مهربان، سخاوتمند، وفادار، شجاع، علاقه مند به زندگی تجمّلی، لجوج، حساس، پر توقّع، پر تحمّل، دوستِ واقعی، یک پدر نمونه، بی ری، رام شونده، دارای خشمی طوفانی، مدافع و پشتیبان اطرافیان،علاقه مند به موسیقی، باید مورد ستایش قرار گیرد، کمی حسود، کار آمد، دست و دلباز و تا حدودی ولخرج، با گذشت ولی خودخواه، بدون کینه، فاقد بد ذاتی، خون گرم، ظریف کار، سریع الانتقال، خوش سیما و شکیل ، همیشه تمیز، یک دفعه و ناگهانی عصبانی میشود، بسیار مؤدب و مورد احترام مردم.

مردادماه: متولدین مرد

یک شیر ژیان و سر کش، یک عاشق پکباز، یک دوست واقعی و یک پدر نمونه، بی عشق نمی‌تواند زندگی کند دل او از آئینه پکتر و روشنتر است اما خشم او هم توفانی هم سهمگین خواهد بود. اغلب آدمهای کارآمدی هستند به نحوی که اغلب کارهای منزل را شخصا و با مهارت تمتم انجام می‌دهند.

مردادماه: متولدین زن

باهوش، گرم و جذاب، شیک پوش، با شخصیت، خواهان تجمل، ریاست طلب، دوستدار تعریف و تمجید و کدبانو، در دوستان تاثیر بسیار مطلوب بر جای می‌گذارد. مادری مهربان و صمیمی که می‌کوشدفرزندان خود را مستقل ودارای اعتماد به نفس بار بیاورد .

شهریور

مشخصات کلی متولدین شهریورماه

حسّاس، باهوش، شاد و سرحال، دقیق، وظیفه‌شناس، خوش‌هیکل و خوش‌تیپ، سالم و تندرست، اهل سازش، سود‌جو، خجول، بدپیله، واقعاْ ساعی و کوشا، سرمایه‌دار، کمال‌گر، صبور و آرام، عاشق سلامت خود، متّکی به نفس، خونسرد و خوددار، عاشق کامپیوتر، روشنفکر و دانشمند، قابل انعطاف، وسواسی، پرانرژی، مبتکر، اهل اعتدال و میانه‌روی، کمک‌رسان، اهل انتقاد، معتمد، وفادار، با ایمان، رام‌نشدنی، بی‌ریا و بی تزویر، خوش قلب، چشم و گوش بسته، با شرم و حی، ثابت قدم، مورد حسد قرار می گیرد، دور از جرّ و بحث، گول زرق و برق را نمی‌خورد، فرشته‌خو، خیلی درس‌خوان، چابک، خیال‌پرداز، دارای ذائقه‌ی قوی، با انضباط و مستقل، کاردان و لایق، نکته‌سنج، خود‌کفا، پرتوقّع، اهل همدردی، زودرنج، قاطع، دوراندیش ، خرده‌‌گیر و خورده‌بین.

شهریورماه: متولدین مرد

آتش عشق این مرد بسیار کم‌شعله اما جاودانه و با حرارت است. مجموعه‌ای است از کمال و هوش و ثبات قدم. بر انگیختن احساساتش کار دشواری است. او می‌تواند سال‌های سال بدون اینکه قلبش برای کسی بتپد زندگی کند. به کوچکترین چیزهائی که مورد علاقه همسرش است فکر می‌کند و به آنها اهمیت میدهد.

شهریورماه: متولدین زن

بسیار احساساتی، بی‌ریا و تزویر، خوش‌قلب، خواستار عشق حقیقی و وفادار به همسر و خانواده، در مناسبات خود با او سعی کنید از جر و بحث پرهیز نمائید. در هیچ کاری زیاده‌روی نمی‌کند و خوب می‌تواند از خود مراقبت کند. در مقابل اقرار به گناهان خویش سرسختی عجیبی نشان می‌دهد.

مهر

مشخصات کلی متولدین مهرماه

اهل اعتدال، حامی وپشتیبان همسر، شیرین بیان، صلح جو، علاقه مند به فض، آرام و متین، بسیار منطقی، بی آلایش، عاشق اصالت، علاقه مند به موسیقی، اجتماعی، مؤقّر، بد پیله، خجالتی، پر از احساس، اهل مشورت، عاشق هنر و ادبیات، سیاستمدار، به فکر فردا نیست، مقبول اطرافیان، اهل مساوات و برابری، پر شور و حرارت نیست، عاقل، اهل حمایت از دیگران، معتدل و پایدار، شکمو، امیدوار، با انصاف،خوش سلیقه، اهل تجزیه و تحلیل، گاهی تنبل، کنجکاو و جستجو گر، متنفّر از زیادی مهمان، انتقامجو، از بی بند و باری متنفّر است، با معلومات و با درایت، به آسانی تغییر عقیده نمی دهد، مهربان، شیک پوش و جذّاب، نکته سنج، دارای پشتکار فراوان، یک روز گرم و یک روز سرد، هوشمند، مشاور خوب، دوست یاب، منظّم و مرتّب،عاشق رنگ آبی، گاهی لجباز، مثل باتری باید مرتّب شارژ شود، صادق و درستکار، خوش مشرب، ساده دل، آسان گیر، دو دل و مردد، خوش‌بین .

مهرماه: متولدین مرد

با انصاف، متعادل، زن پرست، خوش سلیقه و گاه تنبل و بی اعتنا نسبت به زندگی، اگر شوهر متولد مهر دارید همیشه به سر و وضع خود برسید خانه را تمیز و مرتب نگاه دارید. این مرد به هیچ وجه مایل به رنجاندن دیگران نیست. شما می‌توانید به خود ببالید که هوشمند‌ترین مشاور جهان را د رجوار خود دارید.

مهرماه: متولدین زن

معمولا استخوان بندی درشتی دارد و نسبتا سنگین وزن است. شما بارها در او علائم یاز قدرت، اراده، جدیت و تصمیم می‌بیند که با خلق و خوی زنانه کمتر سازگاری دارد. در هر موقعیتی چه جزئی و چه مهم هوشیاری و انصاف و قدرت استدلال خود را ظاهر می‌سازد و از انزوا و تنهائی نفرت دارد

آبان

مشخصات کلی متولدین آبان‌ماه

قوی و قدرتمند، مصمّم و با اراده پولادین ، ورزشکار، هوشیار، حسّاس و خجول، در ظاهر آرام ولی در باطن خروشان، انتقامجوی شدید، پر انرژی، واقعاْ کوشا، عاشق ماورالطبیعه، اهل معنویّات، عاشق مسائل مرموز، هر کاری را به پایان می رساند، مشکوک و کنجکاو و تودار، مجری بسیار خوب، پایدار و با ثبات، محقّق ورزیده،کاشف و دانشمند، علاقه مند به تفتیش عقاید، فکر سایرین را می خواند، دارای روح قوی، واقعاْ امیدوار، فرمانده و سیاستمدار، مقاوم و پر تحمّل، فنا ناپذیر، عدّه کمی را وارد زندگی خود می کند، عاشق تولّد مجدّد، دارای اهداف عالی، بلند پرواز، علاقه‌مند به روانکاوی و روانشناسی، پر شور و حرارت، پدری فدکار، عاشق نصیحت کردن دیگران، دارای افکار تخیّلی و ایده آل، زیب، حسود، موقع شناس، جاه طلب، خشن، قابل اعتماد، متنفّر از دروغ، با وقار، منطقی، ماجراجو، عاشق اسرار حیات و جهان، با اعتماد به نفس، شجاع و دلیر ،کمال گر، اهل معنویّات و واقعاْ قاطعانه عمل می کند .

آبان‌ماه: متولدین مرد

تیز هوش، با اراده، خواستار هدفهای بزرگ، پدری دلسوز و مهربان، مواظب باشید که هرگز به مرد متولد این ماهدروغ نگوئید و احساسات او را جریحه دار نکنید و یا بر خلاف غرور مردانه او رفتار و گفتاری نداشته باشید زیرا که انتقام و عکس العمل خشمگینانه او بسیار سوزنده و خطرنک است.

آبان‌ماه: متولدین زن

طناز و زیبا، خانه دار و گرم، حسود و انتقامجو، راز دار و خود دار، موقع شناس و گاه جاه طلب، جذاب و مغرور و با اعتماد به نفس، برای متولد این ماه اندکی علاقه و یا اندکی تنفر مفهوم ندارد یا عاشق است یا دشمن و در غیر اینصورت کاملا بی تفاوت و بی اعتناست.

آذر

مشخصات کلی متولدین آذر‌ماه

پر شانس‌ترین فرد، ساده و بی آلایش، عاشق تعلیم و تربیت، سازش‌کار، با هوش و با نشاط، اهل دین و مذهب و معنویّات، کنجکاو، خوش قلب، دوست داشتنی، علاقه‌مند به مسافرت و گردش، اجتماعی و خوشمشرب، اهل تجربه، سخاوتمند، با ذوق، چالک، یک دفعه حرف شیرین می پراند، انعطاف پذیر، فراموشکار، اهل عدالت، مشتاق و پر انرژی ، زود خسته می شود، علاقه‌مند به معاشرت و دوست یابی، مرتّب کار عوض می کند، عاشق تنوّع، شاد و خندان، با شهامت، پک و معصوم، دعوائی و زودرنج، اهل فرار از مسئولیّت، خوش ذات، صادق، کم دقّت، خوش بین، منطقی، مهمان دوست، ولخرج، رک گو، اهل سؤال و جواب،دمدمی مزاج، برای دوست هر کاری می کند، عاشق شهرت و افتخار، خونگرم، با معلومات، سریع الانتقال و باهوش، خوش گذران، چیز فهم، مشتاق بیان حقایق .

آذرماه: متولدین مرد

صادق و راستگو، دمدمی مزاج، در عشق کم اعتنا، خواهان آزادی و بی‌قیدی و طرفدار تنوع و مسافرت، خطرنکترین شوهر دنیا است. صاحب بزرکترین کلکسیون دوست آشنا در دنیاست، به هنگام انتخابدوست به جای توجه به ظاهر دقت خود را متوجه باطن آنها میسازد.

آذرماه: متولدین زن

اهل منطق و واقعیت، مهمان دوست، بی‌ریا و پول خرج کن، بی نظم و انضباط، راستگو اما بد زبان ودرشت‌گو، زبان متولد این ماه نیشدار و پر کنایه است اما قلبش پک و صمیمی و بی‌ریا ست. بیشتر اهل شکار افتخارات و شهرت است تا اهل شکار و پول و مادیات مشخصات کلی

دی

مشخصات کلی متولدین دی‌ماه

دارای شخصیّت عالی، خیلی لایق و کاردان، بهترین رئیس، انتقام‌جوی شدید، ساده‌پوش و بی‌آلایش، محتاط، آرام و صبور، مرد عمل، مقتدر، پرتحمّل، جدّی و جاه‌طلب، فعّال و کوشا، واقع بین، سرکش، پولدوست، بیهوده انرژی تلف نمی کند، از تجربیّات خود و دیگران به خوبی استفاده می کند، با‌شرف و با ‌وجدان، تمیز، خودکفا و سودجو، دارای حس مسئولیّت زیاد، دشمن ولخرجی و اسراف، حسابگر، مخالف تجمّلات، صاحب شأن و مقام، سازمان‌دهنده خوب، تقریباْ سیاستمدار، کوشا و مطمئن و خونسرد، تودار، مالک همسر خود، حسود و بدبین، متنفّر از طلاق، دارای عدم اعتماد به نفس کافی، قدرت طلب، خانواده دوست، خشکولی مهربان، خشن، دارای زبان نیش‌دار، شاد و با نشاط، دارای باطن خروشان، غیر قابل گذشت، قدر شناس، گاهی اوقات خجالتی، باانضباط، بد اخم و بد عنق، دارای حافظه قوی، زود سر کار می آید و دیر می رود، از تنبلی بیزار است، اهل دکتر و دارو، خونسرد و مداوم، ثابت‌قدم ، خودکار، مذهبی، شنونده خوب و گاهی اوقات لجباز .

دی‌ماه: متولدین مرد

قدرت‌طلب، خانواده‌دوست، خوددار و سرد، در عرصه عشق کم‌حرف و کم‌تظاهر، پدری جدی و خشک اما مهربان و دلسوز. مقام را به ثروت ترجیح می‌دهد. در جوانی بسیار جدی است ولی به تدریج که پا به سن می‌گذارد نرم می‌شود. ابراز عشق و علاقه را باید به وی یاد بدهید. مرد این ماه هرگز از روی هوس ازدواج نمی‌کند.

دی‌ماه: متولدین زن

جاه‌طلب، کدبانو، منظم، کمی لجباز و زودرنج، همیشه آراسته و خوش‌لباس، هدف نهائی او همیشه تأمین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت‌های چشمگیر است. از نظر اجتماعی فوق‌العاده مبادی آداب و بانزکت است.

بهمن

مشخصات کلی متولدین بهمن‌ماه

بسیار حسّاس، استوار و ثابت‌قدم، واقعاْ عاقل و تودار، بدون ریا و تزویر، انسان واقعاْ خوب، دان، خونسرد، روی خودش بیش از دیگران حساب می‌کند، مستقل، منطقی، عاشق بشریّت و انسانیّت، فکر دیگران را می‌خواند، ثابت‌قدم، آرامش دوست، کمک‌رسان، آسان زندگی می‌کند، پرسه‌زدن را دوست دارد، دارای حسّ ششم قوی، علاقه‌مند به دوستان، آزادیخواه، بلندپرواز، رام‌نشدنی، هرجا برود بر می‌گردد، جاه‌طلب ، از اقرار به گناه منزجر است، دوستان بسیار زیادی دارد، رازدار و تودار، اجتماعی، تا حدودی خودخواه و مغرور، انتقاد را قبول ندارد، فرشته‌خو، از تعریف لذّت می‌برد، راه و روش خود را به طور دائم تغییر می‌دهد، منافع خود را به خاطر دیگران به خطر می‌اندازد، سخاوتمند مخصوصاْ در دوستی، دوستی او عمیق و شکوهمند است، ول‌خرجیش از روی عقل است، خوش‌قلب و مهربان، کم‌حافظه، بهترین مشاور، پرحرکت و بی‌قرار، کم علاقه به اصول سنتّی و قدرشناس .

بهمن‌ماه: متولدین مرد

دارا دوستان زیادی است، از اقرار به نقطه ضعف‌های خود منزجر است. حسود و سوظنی نیست، هارت و پورت و هیاهو دارد. دیر ازدواج می‌کند و در بیماری وسواس است. ذاتآ اجتماعی است و افکاری را در سر می‌پروراند که اصلآ عملی نیستند. عشق اول خود را برای تمام عمر در خاطر نگه می‌دارد.

بهمن‌ماه: متولدین زن

بسیار غافلگیر کننده، سزیع الانتقال، دارادی حس پیش بینی، کنجکاو، رفیق باز و کم علاقه به آداب و رسوم، در عشق خود بسیار جدی و وفادار است اما قادر به ابراز آن نیست. او متعلق به همه جا همه کس است اما د رعین حال از آن هیچکس نمی‌باشد

اسفند

مشخصات کلی متولدین اسفندماه

بسیار حسّاس و رؤیایی، دارای حسّ ششم، خیلی ظریف و نرم عمل میکند، اهل آرامش و ملایمت، همیشه موافق، سازش‌کار و دارای تخیّلات شدید، اصلاْ واقع بین نیست، سازگار، زود رنگ عوض می کند، احساساتی، قابل انعطاف، دارای افکار غیر واقعی و غیر منطقی، بسیار متین و آرام، کم عصبانی می شود، مهربان،علاقه مند به موسیقی، عاشق صلح و آرامش، کم انرژی، ساده‌لوح، پول دوست، مرموز، داستان‌پرداز قوی، نیکوکار خجالتی، خواستار تشویق و حمایت، زود رنج، از نظر جسمی ضعیف، دو دل، ترسو، خیلی حسود، باریک بین و دقیق، خیالباف، نا امید، اهل نامه نگاری، علاقه زیادی به جشن ‌تولّد، یا منفی کامل است یا مثبت کامل، دارای صبر ایّوب است، گاهی اوقات واهی و پوچ گر، نازنین ولی ‌ناقل، اهل معنویّات، به دخترانش علاقه زیادی دارد، غم‌گر، خواستار نوازش، احساس آرامش می‌دهد .

اسفندماه: متولدین مرد

به هیچ عنوان حد وسط ندارد، یا منفی کامل است یا مثبت کامل، از کم کاری و خونسردی او نرنجید، هفته‌ای دوسه بار به او بگوئید دوستش دارید. متعصب نیست و هرگز به قضاوت نمینشیند و تا زمانیکه به مطلبی پی نبرده باشد نظریه‌ای ابراز نمی‌دارد.

اسفندماه: متولدین زن

ظرف عسلی است که قدری فلفل به داخل آن ریخته شده است. از بسیاری جهات بی‌نظیر است. ناراحت‌‌ترین مردها در جوار زن اسفند احساس آرامش می‌کنند. سخت رویائی و خیالباف است، به کودکان خویش عشق می‌ورزد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۳۰
علیرضا خدابخشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی