*علمی*خبری*سرگرمی*

سرگرمی و علمی و اخبار

*علمی*خبری*سرگرمی*

سرگرمی و علمی و اخبار

با سلام خدمت بازدید کنندگان عزیزم ...
امیدوارم از مطالبی که در این وبلاگ هست خوشتون بیاد .
من اخبار مهم و مطالب علمی و سرگرمی توی این وبلاگ گذاشتم .
خوش بگذره !!!

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

عید سعید غدیر خم

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۴:۱۸ ب.ظ
داستان غدیر از زبان شعر

داستان غدیر از زبان شعر

وحی آمد سوی پیغمبر رسول عالمین
باز گو ما انزل الله ای رسول آخرین
فاش برگو این علی روح من و جان من است
پیروی از او همان دین است وایمان من است
با ولایت می شود اکمال دین ا حمدی
بی ولایت ناقص است آخر نماز و بندگی
این علی جنب خدا و همچو هارون برتر است
هم امام و هم وصی و جانشین وسرور است
گر بگوئی این سخن را این رسالت کامل است
او تو را از شرّ اشرار زمانه شامل است
در غدیر خم منادی بانگ زد ای کاروان
رفته ها و مانده آیند سوی برکه این زمان
می نهادند منبری را از جهاز اشتران
پا نهاد ا و بر فراز منبر آن شاه زمان
گفت او بعد از ثنا ی رب حی و مهربان
این علی باشد پس از من جانشین ای مردمان
پس رسول آنگه گرفت دست علی شیر خدا
همچو سرو سر بلندی در میان بوته ها
هر که من مولای او باشم علی مولای اوست
هر که من آقای او باشم علی آقای ا وست
هر که باشد پیروش باشد گروه شیعیان
دشمنش ملعون شده نزد خداوند جهان
هر که ا و یاری دهد ، او را خدا یاری کند
خار و بی مقدار گردد ، هرکه سر پیچی کند
او شجاع و هم مدیر و قاصم است بر ناکثین
می زند شمشیرحق برمارقین وقاسطین
آن کتاب آسمانی ثقل اکبر گشته است

 این علی با نسل پاکش ثقل اصغر گشته است

                                                                 92/8/2   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۵
علیرضا خدابخشی

وبلاگ نویسی

بلاگ بیان

وبلاگ

نظرات  (۲)

۰۹ آذر ۹۲ ، ۲۳:۰۴ محمدمهدی کلانتر
وبلاگ تو به روز رسانی بکن
پاسخ:

حتماً قربان !!!

به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی